Dios se lo pague filmaren formula berbera erabili zuen Luis César Amadorik zinta honetan ere, zeinak Amerika osoko ikuslearen artean itzelezko arrakasta izan bait zuen, aurrekoaren ildo berbera jarraitzeagatik gehi, filmaren merituengatik baino. Manuel gálvezen elaberrian oinarritua, gizartea gaitzetsi duen protagonista itzaltsu batek (Arturo de Córdova) eta damututako bekatarisak (Zully moreno) antzestua, mexikar "soap-opera" eldarniagarri zein negargarien ildo beretik abiatzen da.