Fernando Birrik 1956an sortu, Escuela Documental de Santa Fe delakoaren, aurreneko emaitza dugu. Buenos Airesko ingurumariei buruzko giza ikertze lantzat sortu eta burutu izana, inguruko auzo batetako irudi zein pertsoonaiak agertzen zaizkigu pantailan. Modu errazean erakutisz hiriguruko biztanleek nozi duten bizimodua. Tire dié zentzu hottetan, dokumentalaren jeneroa demokratizatzeko saialdia dugu, ordurarte enoraturik zegoen giza talde honi, ahotsa eta irudiak eskainiz.