Delicia, lirain bezain umil eta lilurakor bezian neska zintzoa da. Hotzgailu batean egiten du eta Antonio Aicardi pintore gaztearen emaztegaia da. Behin batean eta goizero bezala, bere lantokira daramaten zelaiko trenbidea gurutzatzen dijoala, Humbertok, langile latz bat "El macho" ezizenez ezagutua, bortxatu egiten du. Pertsonai basati, frudel eta zakar bat da. Deliciak drama hau izkutatzen du. baina Humberto, neskaren xarma fisikoaz obsesionaturik, zelatan dago. Hotzgailuan lanean dagoen bitartean, nahiz eta deliciak bere burua defendatu., berriz ere eraso egiten dio. ba dirudi drama hau konpongabea dela. antoniok pinta dezan biluzik jartzen ari denean, gertakizuna kondatzekoan dago baina ez da ausartzen.