Nazio Azkapenerako Farabundo Martí Frenteak (FLMN) sortutako erretaguardia ezagutarazten du filmak, eta 1980 geroztik gertaturako aurrerapen politiko eta militarrak azaltzen ditu, halaber. Gaurregun inoiz izan ez zegoen tokitan osasun zentruak, eskolak, kiroldegiak, kultur ekintzak eta oinarrizko garauak nola azukre kainabera bilketarako eraturiko produkzioa dago. Filmak El Salvadorreko mugimendu iraultzailearen jomugak adierazten ditu, gizarte berri hau izan litekeenaren funtsak agertuz, eta askapena lortu ahala ekin beharko diren zereginak jakineraziz.