Filmak aurre-iraultza garaiko nekazariaren bizitza eta griñak kondatzen ditu. Heriotza kanpo geratzen delarik. Juan Quin Quin, kolombiar gerrilarien byryzagia, ez da inoiz hiltzen. Beti ere heroiaren izena hartzen duen norbait baitago. Juan bizitzaren alde borrokatzen diharduen nekazari azkar baten izena dugu. Odol beroko gizona berau, ez da inoiz tokatzen zaion zorteaz konformatzen. Jachero eta Teresaren, bere maitalea, ondoan aurrera ateratzen saiatuko da, asko krostata ere. Borrokarako griña honen haritik filmeko abentura guztiak sortuko dira.