Batisaren diktadura garaian, artesau gisako metodu mugatuekin, egin zen pelikula hau. La habanako Unibertsitatean aurkeztu zen lehen aldiz eta berehala debekatuta izan zen. Prentsan argitaratu komentarioen zioz, Inteligentzia Zerbitzu Militarrak nola ekintza Antikomunisten bulegoak filmaren negatiboak eskatu zizkioten Julio García Espinosari. Zireneko bi kopietarik bakarra eman zien ordea eta Fidel Castroren mandatupean projektatua izan zen.
García Espinosak eta bere errodaia kidee, Nuestro Tiempo kolektiboa osatuz, Zapata zingirako ikatzkinek daramaten bizimodua kondatzuen dute filman. langileok, egun osoz zingiran urperatuta lokatsezko hondoan diren zur pusketez munduko ikazik hoberena egiten dute. Alahaina lan baldintza eskas eta soldata miserable batekin ordainduak dira. Nuestro Tiempo taldearen saiakera neorrealista honetan apenas azaltzen da elkarrizketarik. Aktoreak ez dira profesionalak, el Méganok egiazko ikazkinak baizik. Ekipoak erabili izandako baliabide ekonomiko eta tekniko urriak, dokumental honen akatsak justifikatzen ditu erabat.