El compa Clodomirok, karikaturazko pertsonaia, Somozaren garaian Kikaraguako ekonomia nola funtzionatzen zuen, azaltzen dio publikoari. nola gerlak herria suntsitu zuen adierazten du, gaur egungo ekonomiaren funtzionamenduak dituen objetiboak azalduaz: nazioaren berreirakuntza eta aberastasunaren berbanaketa.