1968an Bolibian izandako gertaerak. Jaiokuntza kontrolatzeko programa bat dela eta, emakume indiarra esterilizatzen dira, hauen ezaguerarik gabe. Filmeak, Bolibiar gizartearen zenbait ikuspegi aztertzen ditu. Ignacio eta Paulina, Andesetan bizi den Quechua indiar bikote batek, bere hiru semek gaisotasunez hiltzean, beste bat eduki nahi dute. Ignacio, komunitateko burua, Paulinaren sortzeko ezgaitasuna ikusiaz, era bat kezkatzen da. Filmeak, "Cuerpo de Progreso Norteamericano" delakoak instalatutako klinikaren asaltoa eta Ignacioren fusilamendu eta heriotza kondatzen du.