Honek "matxismoaren" betiereko gatazkara garamatza. baina, jakina, ez bide da inongo irtenbiderik ezta arazoaren inguruko nork gehiagoketarik eskaintzen. Haatik, komplizitate nahiz izan badiren kode moralen eraginez hozitzen den gatazka argitzen zaigu. Oraindik ere latin-amerikar gizonezkoaren baitan taupaka dirauen Erromantizismoari esker, filma naturaltasun osoaz eta baliabide artifizialik gabe gauzatu ahal izan da. Filmak umorea dauka, umore beltza eta noizpeinka ironikoa.