Lewis eta Benjamin jones, 80 urtetako bi anai bixki berdin-berdinak, bizitza guztia eman duteneko etxaldean iratzarri berri dira. Benjaminek Ingalaterrako larre berdeetara soka diharduelarik, Lewisek berriz Gales alderantz eta Black Hill mendiskarantz behatzen du. Beren iloba eta oinordeko bakarra zain daude, honen kotxea osteratzo bat egitera doazelako. 1980an gaude.
1885: Amos Jones, 30 urtetako baserritar Mary Latimer amoratu eta beronekin ezkonduko da. Mary, bikario ingeles baten alaba dugu. Honek ingeles aristokratekin daukan harremanaz bailaturik Galesko mugarekin parekide dagoen "The Vision" etxalde zabala alokatzen du. Amos erabat gustora bizi da bertan. Handik gutzira, Mary haurdun gelditu eta bizkiak sortzen ditu mundura. Sam, haurren aitonak, inguruan dutenaren historia eta bertan gertaturiko gatazkak kondatzen dizkie umeei. Maryk beste ume bat izango du, neska oraingoan, Rebeca. Amos eta Watkins, beren lurraldetako mugak direla-ta borroka odoltsuan sartzen dira, zeinaren ondorioz sam hil egingo baita.