Jeloskor zaudelarik lasai egotea ez da txantxa, ametsetan lortu daiteke bai, osterantzean Jainko bat izan beharko zenuke. Amodio hitza bahin baino gehiagotan errepika al daiteke? Batak besteak ezabatuz dihardutelarik, istorio honetan itsukeria sorta azaltzen zaigu. Duchamp edo Godard-eko sorturiko irudi gatazkatsuak kasu.