Okina, hiru lagunek osatzen duten taldeko buruzagia da. 35 urterekin mutil zahar dirau, bere lagunak ordea ezkonduta daude. Sekula ez dabil nesketan eta hori delata bere lagunak ustezko emaztegai baten bila haste zaizkio. Emakume bat autokarrez heltzen da herrira, eta hirurak lagunten diote etxera. aurrerantzean harreman berri bezain hunkigarri batzuk sortuko dira.