Benito, Guarapo goitizenez, beste hainbatek bezala lurrik gabeko laborari, amerikan ondasunak lortuko dituelakoan dago, baina migratze kopuru murritza ikusirik klandestinoki untziratu beharko du. Guarapo, Amparorekin maitemunduta dago, baina alde horretarako jauntxoak ere, Amparoren gainean jarri ditu bere begiak. Goardia Zibila atzerik daukala, Laurisilva izeneko baso itxian gordetzen du bere burua, beste laboraiek ziztuen bidez mezuak bidaliz laguntzen diote, erreboltaren sinbolu bihutzen dutelarik. Guarapok odolaz eta bortitzi ordaintzen du bere matxinada, lan egin, maite eta maitatuta izanaren eskubidea. Dena dela ere, itxaropena eta abenturaren herrialdera iritsi ahal izango du.