Antzerkirako Murió hace 15 años idatzi zuen Giménez Arnau Vicente Escrivári eskeini zion El canto del gallo nobelaren egilea da. Destinon argitaraturiko liburua oinarri harturik, Rafael Gilek filmea burutu zuen. Veneziako Mostrarako aukeratu zuten baina azken momentuan, beste herrialdetako ordezkarien erreakzio eta amorrazioaren beldur, sariketatik baztertu zuten. Errepartuan, Francisco Rabalen emaztea den Asunción Balaguer. Hemen ere, Gérard Tichy, garai hartako zinemaren gaizkile peto petoa.