Iazko Valladolideko Zinemaldian José Antonio Nieves Condek kontatu zuen Orson Wellesek berak La legión del silencioren gidoia irakurri zuela. On Orson bolada batez zuzentzeko asmotan ibili omen zen. Ekoizleek atzera egin zuten eta Jose María Forquék onartu zuen filmea aurrera ateratzeko erronka. Surcosen egilea den Nieves Conde ekoizpenatik erretiratu zen baina azken momentuan, filmaketan denboraz gaizki zebiltzan eta, bizpairu eszena bideratu behar izan zuen. Ez zen emaitzarekin kontent geratu eta gainera, ez zuen sosik kobratu.