Kuriosoa, filme honen zuzendariak "El Campesino" errepublikar buruzagiarentzat lan egin zuen. Antonio del Amok bizitza salbatu zion Madrilen eta elkarrekin burutu zuten hainbat dokumental Lister jeneralarentzat. Francok irabazi zuenean, del Amoren bila joan ziren baina Gilek babestu zuen bere laguntzaile gisa hartuz. La Señora de Fátima garai hartako zinema erlijioso eroaren gailurretako bat da. Zentsurak debekatu eta Donostiako Zinemaldiak saritu zuen autore beraren "La guerra de Dios" haren guztiz kontra kontrakoa.