1954 urtean hasi zueen Espainiako zinemagintzak komunisten aurkako guda berezia. Dena zen balekoa Frankok aliatutzat nahi zituen beste herrialdeen Etsaia suntsitzeko. Futbola ere, bai horixe. Are gehiago Hungariatik ihes egina zen Kubala Barzelonako futbol taldean aurrekaldean fier aritzen bazen. Kubala, nazionalitate espainiarra lortuko zuena, bertako selekzioaren entrenatzaile bihurtuko zena da izenburu borobileko filme honen izar bakarra. Guardiolak eta Tichyk, aldiz, traidoreen zorigaiztoa zuten zain gidoian.