Vicente Escriva gidoigileak eta Rafael Gilek ondo baino hobeto zekiten aita hiltzeko aginduaz Errusiatik datorren mutila antzezten zuen Paco Rabal ezkertiarra zela. Ezkertiar eta ateo nahikoa baina ezer ez zioten esaten. Pacok, bere aldetik, espantuz irakurtzen zituen hau bezalako gidoiak baina, berak aitortua:"aktorea izan nahi nuen eta nere kezka bakarra lan egitea zen". Filme honetako musika Cristobal Halffterrena da. Gérard Tichy, ohikoa zenez, komunista gaizto eta gaiztotuaren papera betetzen du.