Vicente Parra gazte gaztea da Chopinen Polonesa debekatua jotzen duen musikaria. Budapesten gaude. Gu, bertakoak, Sobietar Batasunetik etorritako borreroak eta bihotz onekoak izan arren tronpatu diren hainbat eta hainbat pertsonaia bildu gara han. "Askatasun" hitza behin eta berriro entzuten da baina Jainkoa da heroiak borrokara bultzatzen dituena. Akzio handiko filmea dugu, itxurosoa. Mugaz beste aldera pasatu nahi duen lokomotoraren eszenak indar handia du eta beharrezko erritmoa.