Filme honetako zuzendari eta gidoigilea den Carlos Arévalo eskultorea zen izatez eta debozioz baina zinemara hurbildu zen kuriositatez eta bederatzi luzemetraia filmatu zituen. Misión en Marruecos izan zen azkena. 1959an zinema abandonatu zuen. Rojo y negro ausart honetan artista oso baten bitartekoak erabiltzen ditu trebeki. Kameraren atzetik, Enzo Riccione argazki zuzendari italiar ona. Kamera aurrean, berriz, Ismael Merloren ondoan, Donostian jaiotako andre dotore bat: Conchita Montenegro.