Oskarra eta guzti irabazi zuen Nick Parkerrek Wallace eta Groomiten azken mentura eta kalentura hauei esker. 29 minutu sinesgaitz hauetan denetatik aurkituko duzue: 101 dálmatas filmea gogora ekartzen duen kamioia, Chaplinen Tiempos Modernos hari eta Tex Averyren Billy Boyri eginiko omenaldi jatorrak gehi Terminator bezalako filmeei burla maitagarria egiten dien bukaera berdindugabea.