Inor egiten ausartu ez zena egin du Pilar Mirok, Lope de Vegaren komedia kilimalatsua zinema iruditan jarri du. Espainiako zinemagintzan hobeak direnen elkartasuna lortu du: Javier Aguirresarobe arduratu da argazkiaz eta argiaz. José Nieto, musikaz. Muntaketa gelan Pablo G. del Amok ihardun du. Kameraren aurrean, bestalde, Tu nombre envenena mis sueños-en ere dauden Emma Suárez eta Carmelo Gómez. Ez dira errepartuko bi bakarrak. Hemen dira telebistan fama hartu duen Ana Duato eta Miguel Rellán ezinbestekoa ere.