Canneseko beste ezuste primerakoa. Gehien saldu zen filmea bilakatu zen. Bertako Commission supérieure technique de l´image et du son-ek eskeinitako sari handia eskuratu zuen. Abuztuan, berriz, Suitzako bankuetxeek babesten duten Locarnoko ikuslegoaren garaikurra bereganatu zuen. Claude Nuridsany eta Marie Pérennou ikertzaileek beraiek asmaturiko tresnak eta teknikeen bitartez jaso da 15 urtetako ikerketen emaitza den filme egundoko hau. 3 urtez filmatu zuten eta sei hilabetez muntatu.