Dotore datorkigu belodromora Singin' in the rain parekaezinaren kopia berritu eta edertua. Pantaila handi handia da filme honek merezia duen ispilua. 1975ean New Yorker -ek "garai guztietako lan musikaletan pozezkoena" zela aldarrikatu zuen. Dudarik baduzue, ikus itzazue berriro dialogoak ondo ahozkatzeko lekzioa, Make Em Laugh, Good Morning edota Fit as a Fiddle bezalako dantza eta musikazko une ahantziezinak. Bide batez, ez ahaztu zeinen onak diren Jean Hagen eta Debbie Reynolds andereñoak.