Otzadarrak baino beste ezerk ez zuela filme honen distira parekatuko zioen garai hartako publizitateak. Eta ez zen gezurretan ari. Momentu hartako filmerik garestiena izan zen, bost milioi dolar kostatu baitzuen. Arnasa hartzeko paradarik, proportzorik, betarik, gogorik ez dizue utziko, ez zarete aspertuko, dialogoen ausardiaz gozatuko duzue, Oskarra irabazi zuen Wolfgang Korngolden musikaz erotuko zarete eta Kalifornia Britainia Handiko baso eta gaztelu bilakatzeko zuzendari artistikoen abileziak zur eta lur utziko zaituzte.