ELOY DE LA IGLESIA
Gabonetako oporrak etxetzar triste batean bizi diren lehengusina eta izebekin igarotzeko asmoz iloba batek egiten dien bixitak andre hauen beldur, amets eta frustrazioak eragiten ditu. Beraiekin harremanetan ibili eta euren bakardadeaz eta mamu pertsonalez jabetu arazi ondoren, patuak azken partida jokatuko du, bere pausoak tragediarantz eramanez eta itxaropenari atea betirako itxiz.