ELOY DE LA IGLESIA
De la Iglesiaren filme onenetakoriko bat dugun honetan zinegile zarauztarrak gazte giroa eta arazoak aztertzen jarraitzen du. Oraingoan gazte baten arreba eta era berean bere lagunaren andregaia den neskaren abortoa zhalbidetuko duen dirua lortzearren bi lagun horiek lapurreta, harreman homosexualak eta droga salmentaz baliatu beharko dute. Infernura daraman bidaia hori tragikoki amaituko da, gure gizarteak gazte hauei eskaintzen dien etorkizun eza erakutsiz. Gogoan dugun Antonio Floresen interpretazioa nabarmentzekoa da osotara.