ELOY DE LA IGLESIA
Zine espainiarrak gutxitan erakutsi ditu boxeoaren gorabeherak. Oraingoan, De la Iglesiak euren empresariaren gako-makoak pairatu behar dituzten bi boxealari handien historia kontatzen digu (horietako bat garai hartan oso ospetsua zen José Legrá dugu). Enpresariak boxealari horietako batek "bere ondasun bat" den modeloarekin ezkondu nahi duela jakin onduko, bi lagunak aurrejartzen ditu ring-aren gainean. Hauen prestatzaileari mendekuaren ahotxarra besterik ez zaio geldituko.