ELOY DE LA IGLESIA
1983ko Zinemaldiko Sail Ofizialean estreinatutako filme honek, alde batetik, bi gazte heroinazaleen artean sortzen den harreman berezia kontatzen digu. Lehena lider abertzale baten semea da eta Goardia Zibileko komandante batena bestea. Bestetik, euren gurasoen erreakzioak erakusten dizkigu ere, hori dena Euskal Herriak ezagutzen duen gatazka soziopolitikoaren barrun kokatua.