ELOY DE LA IGLESIA
Filme honetan aurreko filmean agertzen zen Goardia Zibileko komandantearen semearen mentura eta zorigaitzak ditugu nagusi, hasieran Carabanchel-eko kartzelan eta ondoren legez kanpo daraman bizimduan aztertzen du. Bere aitarekin izango dituen nahitaezko kontrajartzeak amaiera tragiko batera eramango du istorioa. Hamabi urte igaro badira ere, komunikabideen eta Goardi Zibilaren inguruko berri eta tirabirek filme honen gaurkotasunari eusten diote.