ELOY DE LA IGLESIA
Filmearen sarrerak 1966. urtean kokatzen gaitu, apaizen eta Elizaren betekizunez Vaticano II.a gero eta ikuspegi desberdinagoak sartzen ari den parrokia batean. Aita Miguel, bertako apaiz bat, sexuak obsesionatuta bizi da, sentimenduzko desoreka pertsonala erakutsiz. Egoera hau gainditzeko asmoz, bere bizitza betirako baldintzatuko duen erabaki drastiko bat hartuko du. Filme honen musika Carmelo Bernaolak konposatu zuen.