ELOY DE LA IGLESIA
Hau izan zen Eloy de la Iglesiaren filmografian arrakasta handia lortu zuen lehen filmea. Lan hau polizia eta izuikarazko filmeen nahasketa izan zen. Andre batek bere senarraren ezleialtasuna zigortzeko azpijoko gogor bat irazten du, gorpua txerriei puskanaka jaurtiz. De la Iglesiak filme klaustrofobiko eta efektista bat lortu zuen. Bertan, Carmen Sevilla, paper honetaz baliatzen da irudi eta erregistroz aldatzen hasteko.