ELOY DE LA IGLESIA
Irakasle bat bere ikasle ohi batekin bizi da jauregi batean. Halako batean, etxetik alde egin ondoren stopean egiten ari diren bi ikasle hartzen ditu. Hurrengo egunean lagun hauek handik joateko ezintasunaz konturatuko dira. Irakasleak hiru gazteekin joko sadiko-erotiko bati ekingo dio, baina hauek elkartu egingo dira jokoaren arauak aldatu asmoz. Zentsuraren ebaketa nabarmena izan arren, filme hau De la Iglesiaren lanaren muina erakusten hasten da.