ELOY DE LA IGLESIA
J.L. Alonso de Santos-en antzezlan homonimoan oinarritutako filme honek tabakotegi batean lapurketa burutu nahi duten bi gizagajoen istorioa kontatzen digu. Jabearen erresistentzia eta auzokideen jarrera ikusirik, kalelapur hauek jabearekin eta bere ilobarekin barruan gelditzea erabakitzen dute. Pertsonaia hauek elkar ezagutzeko eta ulertzeko parada eskainiko die deliberamendu horrek, kanpoan Polizia egoera kontrolatzen salatzen den bitartean. Emma Penella eta José Luis Gómez-en antzezpenak guztiz azpimarragarriak dira.