ELOY DE LA IGLESIA
Bere senarrak "luxozko apaingaitzat" hartzen duen goimailako andre batek gasolindegiko langile bat erabiltzen du bere ezkontide antzuak ezin eman dion semea ernaltzeko. Nahiz eta, kasu honetan, emakumeak aurre hartu, amaieran patua izango da azken hitza emango duena. Filmearen protagonistak garai hartan senar-emazte ziren Patxi Andion eta Amparo Muñoz ditugu.