ELOY DE LA IGLESIA
Zer gerta dakioke pertsona bati, eztabaida erdian, nahi gabe norbait hiltzen badu eta etengabe hilaraztera behartuta ikusten denean, aurreko hilketarekin erlaziona dezakeen edozein aztarna ezkutatzeko? Erantzuna, zentsurak zertxobait bigunduta hala ere, patuaren xede aztergaitzei buruzko filme honetan aurki dezakegu, denok baitakigu ez dagoela uhin bakarrik, ezta 6 eguneko asterik. Eskerrak, dena den, ez dagoela ehun urte iraun dezakeen gaitzik.