ELOY DE LA IGLESIA
Franco generalaren heriotzaren ondoren, De la Iglesia bere aurreko etapa errealistara itzultzen da, oraingoan irudietan nahiz gaian homosexualitatea inplizitoki erakusten duen zine espainiarraren lehen filma errodatuz. Filme honek bere etxera gazte homosexualak eraman ohi dituen negozio handitan dabilen gizon baten historia kontatzen digu. Bere asmoa ez den arren artean, Madrilgo ingurualdeko auzo batean bizi den gazte behartsu batez maiteminduko da.