ELOY DE LA IGLESIA
Eloy de la Iglesia egingo eragin handiko gaiez interesatua agertu da beti. Horregatik ezin zuen gertaera kronika eta espainiako aldabide politikoaren gorabeherez bere iritzia emateko aukera hau alferrik galdu. Hari horietaz baliatuko da, hain zuzen, kaleko segurtasun eza desegurantza eta indarkeriaren aurrean gaurko gizarteak erakusten dituen beldurrak, komedia moduan, aurkezteko.