ELOY DE LA IGLESIA
Emakume bat (Carmen Sevilla, berriz, bere aurreko paperekin hautsiz), Vicente Parrak antzesten duen pertsonaiak egindako hilketa baten lekuko bakarra da, eta gorpua desagertarazten laguntzera behartua izango da. Egoera hau bihotzeko harreman sakonago baten hasiera besterik ez da izango, patuak erlazioaren hari aldakorrak moztuko baititu, historia hau ustekabez beteriko amaiera batera garamatza.