ELOY DE LA IGLESIA
Filme hau egiteko orduan de la Iglesia El Jaro izengoitiz ezaguna zen gaizkile baten bizitzan oinarritu zen. Hamasei urte zituela hildako gazte honek lapur talde bat sortu eta bere lidergoa eraman zuen, hiringuruko giroan murgildurik beti ere. Kazetari baten ikuspegitik planteatuta, egileak hiri handietako antzeko auzoetan sortzen den gazte gaizkintzari buruz duen iritzia azaltzen digu, bere lan zinematografikoetatik nabarmentzen den filme pertsonala lortuz.