ELOY DE LA IGLESIA
De la Iglesiak Espaniako transizioaren kronika zorrotza utzi eta Henry James-en elaberri kezkagarria hartzen du filme honen abiapuntutzat. Idazlan hau gure artean Suspense izenburua zeraman Jack Clayton-en filme ederraren oinarria ere izan zen. Oraingoan protagonistak, apaiztegia utzi ondoren, Etxeberriako kondearen iloben begirale modura aurkitzen du lana. Baina hauek bizi diren jauregiko horma zaharren inguruan zer edo zer ilunbetsu ote dagoen susmoa areagotu egingo da.