ELOY DE LA IGLESIA
Etorkizuneko giroan murgilduriko filme honek gaizkileen psikoterapian aritzen den espezialista baten gaztenindarkeriari buruzko ikerketak adierazten dizkigu. Aldi berean, liluratzen dituen gazteak hiltzen dituen erizain eder baten arazoak planteatzen dizkigu. Filmearen gai bereziak eta Sue Lyon aktoresaren presentziak Kubrick-en zinearekiko etengabeko erreferentzi eta begikeinuak sartzera bultzatzen dute De la Iglesia (hala nola Lolita eta Laranja mekanikoa).