Gerrako filmea dirudien arren askoz gehiago da El prisionero del Caúcaso. Abenturazko pelikula ematen duen arren askoz sakonagoak dira bere erraiak. Western jenerotik ere hainbat puntu ta kontu hartu baditu ere bestelako zerbait da Kavkazski Plennik hau. Sergueï Boudrovek gerraren kontrako parabola ohikoa izan zitekeena urrunago eramaten du aspalditik zeluloidezko salaketa horiek dituzten mugak errez gaindituz. Boudrovek ez du juiziorik egiten, ez du atarramendu moralik eskeintzen eta, seguruenik, bukaera ez da guk uste bezain baikorra.