Estokolmon saritua, Ligzda aberria birsortzeko prozesuan parte hartu nahi duen Letoniako zinemagintzaren eredu gardena da. Bertako zinegileek badakite zinema kontzientziak astintzeko arma ikaragarria dela. Ez pentsa ordea zuribeltzezko argazki zoragarria duen lan hau didaktiko hutsa denik. Ez horixe. Ligzda, ibilkera pausatua badu ere, indartsua da bere erritmo dramatikoan eta errez egiten dio ihes zelaietako edertasunari huts hutsean heltzeko tentazioari.