Filme honetako une eta gune anitz dira arras, oso, zeharo jostariak, erabat libreak, izugarri probokatzaileak. New Yorken kazetari-ikerlariak bizitzen dituen pasadizoak mundialak dira. Rosaren amarekiko eszenak ez du, bestalde, parerik. Ama argazki bilduma bati dago so. Rosa agertzen da irudi batean. Hauxe amaren gogoeta:" Munduko bi gerrateetan zehar iraun dut bizirik. Rosarekin bizitzea hirugarrena izan zen". Egundokoa dugu muntaketa lana eta gainditzen zaila bai filmeari darion ironia bai bere erritmo basa.