Zhang Yu aktoresak antzezten du Berlinen irabazi zuen filme honetako emakume maitemindua. Zhang Yu benetako izarra da Hong Kongen eta handia da bere eragina bertako zinemagintzan. Ez da harritzekoa ba, Yim Horen lan hau berak diruz sostengatua izana. Herri bateko egia begi aurrean jartzen duen istoriorako argi aproposa aurkitu zuen Zhao Feik. Zhao, Zhang Yimouren La linterna rojan izan zen argazki zuzendaria.