Urteetan zehar, munduak Pragako zinema artxibategian zegoen txekerazko kopia baino ez zuen ezagutu. Kopia hori txuribeltzezkoa eta jatorrizkoa baino motzagoa zen. Bois d' Arcyko artxiboetan berriz ia oso osorik eta tindatua zegoen kopia bat aurkitu zen. Berlin, Koblenz eta Municheko filmategiek elkarrekin egin zuten lan benetako bertsioa berreskuratu ahal izateko. Errepublika txekoan zegoen kopiaren hainbat zati kokatu zuten Frantziakoan. Bestalde, falta ziren ertatituluak zentsuraren izkribuetan bilatu zituzten.