Milan, Bologna eta Municheko zinemateken lorpena izan da Loew rabinoak Pragako judutarrak babesteko lokatzez eginiko monstruaren trajediaren berritze lana. Search for Lost Films (Galdutako Filmeen Bila, hots) taldeak Milanen aurkitu zuen munduan dagoen nitratozko kopia tindatu bakarra. Bolognan berriztu zituzten filmearen berezko berde, arrosa, laranja eta hori koloreak. Munichen birmoldatu ziren alemanezko ertatituluak. Marco Dalpanek Hans Landsbergerren jatorrizko musikaren gainean egin zuen lan.