Berlinen estrenatu zen garaian ezkertiarrek erroiluak hartu eta antzokian bertan erre egin zituzten. Programatu zuten areto guztiek arazoak izan zituzten, eta, beraz, bazterturik geratu zen. Belgikara iristeko unea ere ez zen oso aproposa izan. Filme alemaniarra zen eta gerra bukatu berria zegoen. Kreditu tituluak, fitxa artistikoa eta teknika ezabatu zizkioten eta ia biluzik pantailara atera zen. 1993an berriztatu zuten Amsterdameko Filmategian zegoen beste kopia baten bitartez. Egun, oso filme kuriosoa da. Politikoki, eta filmikoki ere.