Segundo de Chomónek, Aragoako zinema aztiak, asmatu zuen filme honetako eszenarik ikusgarrienetarikoa. Amets batean, Emmak, dantzari beltzak maitatzen dituen emakume zuriak, Peter ikusten du piztia bailitzan. Benito Perojok Nizan, Madrilen, Betancourten eta Pariseko Joinville estudioetan filmatu zuen arrazismoaren aurkako salaketa dotore hau. Espainiako Filmategiak eta Frantziako Centre National de la Cinématographiek elkarrekin egin zuten lan eta 1994rako El negro que tenía el alma negra berriztatu zuten.